Ceny BMW E46 w 2014 roku

W związku z rozpoczętym nowym rokiem postanowiliśmy zrobić małe porównanie cen E46 w popularnych wersjach silnikowych. Ceny zostały pobrane z popularnych serwisów ogłoszeniowych.

rok
produkcji
318i 320Ci 320d 320d
Touring
320i 328Ci
330Ci
328i/330i 330d 330d
Touring
1998 9900 12000 10900 15500
1999 10600 15900 11900 11700 19000 13900
2000 12300 16500 12900 12999 12900 19000 18000 16900
2001 13400 17900 14500 13500 15500 23700 21900 17500 17900
2002 17499 18200 17500 16500 17900 24300 21500 18900
2003 17900 21900 19000 16700 18900 27000 25000 22900
2004 19900 22500 18999 24900
2005 25900 22000

Z popularnych modeli zdecydowanie najlepiej trzymają cenę wersje coupe. 330Ci z końca produkcji to wydatek prawie 30 000 zł. Dość drogie są również wersje z trzylitrowym dieslem pod maską. Pozostałe wersje E46 rzadko kiedy osiągają ceny powyżej 20 000 zł a 318i sedan z początku produkcji kupimy już w okolicach 10 000 zł. Warto nadmienić również, że obecnie wersje kombi są średnio tańsze niż sedany.

Ceny E46 wraz z pojawieniem się nowej serii 3 F30/F31 oraz serii 4 F32 wyraźnie spadły. Właściciele następcy tego modelu E90 zaczęli sprzedawać swoje samochody kupując aktualną serię 3 lub 4. Natomiast pojawiające się w dużej ilości E90/E91/E92/E93 z importu „spychają” z cen model E46. Jest to (niestety dla posiadaczy naszego ulubionego modelu) naturalna kolejność rzeczy… no chyba, że ktoś wykorzysta spadek cen E90 do wymiany auta na nowszy model.

4 comments on “Ceny BMW E46 w 2014 roku

  1. A pomyśleć że ja dałem za swoje 320d rocznik 2003 2 lata temu 28 tysięcy + opłaty! Dziś wiem ze nie sprzedam jej nawet za 20 000. Tragedia :/
    Gdybym wiedział, ze polecą tak na wartości kupiłbym chyba inny samochód…

  2. Szukałem niedawno coupe 328i i niestety za 20 tysięcy nie znalałzme NIC sensownego nawet 99 rok! Kupilem Hyundaia Coupe 2.7 ktory choc nie jest BMW to bardzo fajny stan i cena 22 tysiace za 2005 rok!

  3. Z samochodami jest tak: jak szukałem 320d to za 20 tysięcy ciężko było dostać coś bez inwestycji na kilka tysięcy (jak kupowałem oglądał je lakiernik oraz kumpel który robi diagnostykę komputerową aut). Tak naprawdę egzemplarze bez wkładu własnego zaczynały się od 25 tysięcy. Swój kupiłem za 19 500 i zrobiłem turbo i to wszystko. To było rok temu. Teraz jest na sprzedaż wystawiona za 19 999 i klienci dzwonią ale chcą ceny 16 tysięcy albo mniej… także kupić ciężko ale sprzedać też trudno.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wpisz właściwe: * *