Podstawowa różnica to przód pojazdu:

Przód przed liftingiem
Przód po liftingu

Najłatwiej poznać po halogenach umieszczonych w zderzaku – zupełnie inny kształt.

A teraz tył:

Tył BMW E46 przed liftingiem
Tył po liftingu

Uwagę zwracają zupełnie inne tylne lampy. Różnic między autami przed i po liftingu jest jeszcze więcej w wyglądzie nie mówić o silnikach – reszta zostanie opisana wkrótce.

15 comments on “Lifting różnice

  1. witam napisz dokładnie jakie graty trzeba żeby przerobić bmke e46 przed liftem na e46 po lifcie bo nie wiem czy kupic niebita po lifcie z uszkodzonym silnikiem czy moze lepiej kupic przed liftem bitą i zrobić ją na lifta.

  2. JESLI CHODZI O PRZOROBKE NA LIFTA TO MUSISZ WYMIENIC POŁ AUA ! MIALEM DWIE E46 PRZED LIFTEM 323I I 330D I TERAZ MAM WERSJE PO LIFTOWA ROZNICE SA ZAWARZALNE NAWET WE WNETRZU INNE LEPSZE MATERIAŁY LEPSZE SPASOWANIE NIE ROB WIOCHY I Z TRABANTA FERARKI NIE ZROBISZ KUP WERSJE ORGINALNIE POLIFTOWA ! WYMIENIONE BYŁO OK 170 CZESCI OGOLEM !

  3. Jeśli chodzi o sam wygląd to mi się bardziej podoba tył przed liftem 🙂

  4. E46 po lifcie ma całkiem inny przód (zderzak, halogeny, lampy, kierunkowskazy główne i na błotnikach, błotniki, maska, nerki), jeżeli ktoś chciałby zrobić sobie lifting przodu to oprócz wymienionych części trzeba załatwić sobie również części, do których zamocujemy nową mordkę, tj. belka zderzaka, przedni pas (pas po lifcie ma inne okulary lamp). Jeżeli chodzi o tył, to zmieniło się tylko umiejscowienie paska kierunkowskazu, z górnej części lampy przeniesiono go na środek, wyjątkiem jest wersja Touring, tutaj tylne lampy się nie zmieniły, pasek kierunkowskazu pozostał na górze, oczywiście są dostępne zamienniki z paskiem kierunkowskazu po środku, we wszystkich wersjach nadwozia bez problemu można do wersji z przed liftingu zamontować tylne lampy z wersji po liftingu. Jeżeli chodzi o wnętrze to zmianie uległa kierownica, tutaj również można zamontować kierownicę po liftingową do auta z przed liftingu, sam tak zrobiłem 🙂 Nie wiem jak w przypadku silników benzynowych, ale w przypadku ropniaków silniki uległy dużej zmianie, najważniejsza z nich to zastąpienie pompy wtryskowej i wtryskiwaczy pompo-wtryskiwaczami. System ASC zastąpiono DSC.

  5. @Gutek popmpowtryskiwaczami?? -.- chyba common – rail, znawca sie znalazl

  6. kup taka na jaka cie stać . i wiedz o tym iz przerobiajac auto przedlifotwe na po liftowe bedziesz mial problemy ze sprzedazą !

  7. PETER: racja od wersji wyposażenia ale DSC chyba nie było w starej wersji! Przynajmniej ja nie widziałem!

  8. Siema czy po Lifcie wychodziły tez modele z zołtymi kierunkami Wazne prosze o Opinie:)) z Góry Dzieki:D

  9. Oczywiście.Te z pierwszych miesięcy produkcji były z żułtymi.

  10. jaki jest koszt mniej wiecej przerobienia na lift? pas przedni tez jest inny?

  11. witam czy można zalozyc amorki z liftu e 46 do e 46 przed lifem

  12. Gutek napisał „System ASC zastąpiono DSC” Nieprawda, to są dwa różne systemy, dohamowuje koła wpadające w poślizg a drugi kontroluje trakcję. Jedna z moich Beemek ma oba te systemy zamontowane.

  13. Nie prawda, ja mam poliftową z 2004 i mam żółte kierunki z przodu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wpisz właściwe: * *